.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تبادل نظر در خصوص وصول مطالبات مشترکین ادارات غرب استان مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : مدیر عامل بنیاد رودکی، طی حکمی عباس زارع را به سمت معاون هماهنگی تالارها و مراکز بنیاد رودکی منصوب کرد . مسئولیت جدید « عباس زارع » در پایتخت / مدیر مازندرانی معاون هماهنگی بنیاد رودکی شد
شمال نیوز : مدیر عامل بنیاد رودکی، طی حکمی عباس زارع را به سمت معاون هماهنگی تالارها و مراکز بنیاد رودکی منصوب کرد .(ادامه)
با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیئت وزیران، علی استاد هاشمی به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. انتصاب رئیس‌ كل جديد بیمه مركزی
با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیئت وزیران، علی استاد هاشمی به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
شمال نیوز:

با حكم استاندار مازندران، معاونين حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري شهرستان آمل معرفي شدند. معاونين جديد حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري ويژه آمل معارفه شدند
شمال نیوز: با حكم استاندار مازندران، معاونين حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري شهرستان آمل معرفي شدند.(ادامه)
شهرداران جديد بهنمير و ارطه منصوب شدند
(ادامه)
طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار مازندران شهرداران جدید آلاشت و زیراب منصوب شد شهرداران جديد آلاشت و زيراب منصوب شد
طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار مازندران شهرداران جدید آلاشت و زیراب منصوب شد(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست. احساس امنیت(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست.(ادامه)
بر اساس اساسنامه خانه احزاب ايران در هر يك از سالهاى سه گانه فعاليت شوراى مركزى، يكى از اعضاى فراكسيون هاى اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل عهده دار رياست به صورت دوره اى خواهند بود. منوچهر متكي رييس خانه احزاب ايران شد
بر اساس اساسنامه خانه احزاب ايران در هر يك از سالهاى سه گانه فعاليت شوراى مركزى، يكى از اعضاى فراكسيون هاى اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل عهده دار رياست به صورت دوره اى خواهند بود.(ادامه)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود. آنتي‌تز انقلاب!(يادداشت)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود.(ادامه)
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد .

نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم معرفی شد
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد . (ادامه)
به حرف و وعده‌هاي آنها هيچ اعتمادي نيست حتي به امضاي آنها كه بي‌اعتبارترين امضاها در روابط و قراردادهاي جهاني است اطميناني وجود ندارد./ از گفت‌وگو ضرر نمي‌كنيم نبايد اين پرچم را به دشمن سپرد و ميدان را خالي كرد. ....(خبر)
(ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
در مناطق مختلف مازندران هر يک از فصل‌های سال دارای نام‌های سنتی ديلمی خاص خود هستند كه بر حسب روش روزمره معيشتی قديم با فصل‌های كشت و كار و كوچ دام در منطقه كاملاً تناسب داشته است. در تقويم سنتی اين ماه‌ها و فصل‌ها به ضرورت با تقويم رسمی جديد مطابقت نداشته، به عنوان مثال نزرما در تقويم سنتي، ماه اول فصل تابستان است كه ۵/۴ ماه ديرتر از نوروز رسمی بهار است. گاهشماری ماه‌های‌ سال در تقويم سنتی این همان اصطلاح ماه‌های گالشی است و براي چوپانان منطقه بيشتر كاربرد دارد.گرچه هنوز فصل تابستان به خط پايان نرسيد اما در مناطق كوهستانی از هم اكنون درختان رنگ پاييزی به خود گرفتند و از قديم الايام شهريور برای كوهستان‌نشينان و گالشی آغاز پاييز است . در پهنای طبيعت كوهستان درختان پيش از جنگل‌های جلگه‌ای پذيرای پاييز می‌شوند و از آن سو در بهار ديرتر به برگ می‌نشينند .به دامداران کوه‌نشین گیلک و مازندرانی که در دامنه‌های شمالی رشته‌کوه البرز در استان‌های ساحلی دریای کاسپین زندگی می‌کنند “گالِش” گفته می‌شود. گام‌های آرام “پاييز” در جنگل های کوهستانی غرب مازندران(خبر)
در مناطق مختلف مازندران هر يک از فصل‌های سال دارای نام‌های سنتی ديلمی خاص خود هستند كه بر حسب روش روزمره معيشتی قديم با فصل‌های كشت و كار و كوچ دام در منطقه كاملاً تناسب داشته است. در تقويم سنتی اين ماه‌ها و فصل‌ها به ضرورت با تقويم رسمی جديد مطابقت نداشته، به عنوان مثال نزرما در تقويم سنتي، ماه اول فصل تابستان است كه ۵/۴ ماه ديرتر از نوروز رسمی بهار است. گاهشماری ماه‌های‌ سال در تقويم سنتی این همان اصطلاح ماه‌های گالشی است و براي چوپانان منطقه بيشتر كاربرد دارد.گرچه هنوز فصل تابستان به خط پايان نرسيد اما در مناطق كوهستانی از هم اكنون درختان رنگ پاييزی به خود گرفتند و از قديم الايام شهريور برای كوهستان‌نشينان و گالشی آغاز پاييز است . در پهنای طبيعت كوهستان درختان پيش از جنگل‌های جلگه‌ای پذيرای پاييز می‌شوند و از آن سو در بهار ديرتر به برگ می‌نشينند .به دامداران کوه‌نشین گیلک و مازندرانی که در دامنه‌های شمالی رشته‌کوه البرز در استان‌های ساحلی دریای کاسپین زندگی می‌کنند “گالِش” گفته می‌شود.(ادامه)
رييس جمهور منتخب در اقدامى ارزنده نشستى با همه كانديداهاى رياست جمهورى برگزاركرد.پيام اين اقدام نويد بخش دوره اى جديد از همدلى، تفاهم و آرامش مى تواند باشد. اقدامى تحسين برانگيز(يادداشت)
رييس جمهور منتخب در اقدامى ارزنده نشستى با همه كانديداهاى رياست جمهورى برگزاركرد.پيام اين اقدام نويد بخش دوره اى جديد از همدلى، تفاهم و آرامش مى تواند باشد.(ادامه)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟ به بهانه یک شهادت(يادداشت)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟(ادامه)
شمال نیوز:  طی حکمی صادره از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جواد طالبی که با حکم استاندار مازندران مدتی سرپرست شهرداری بود به سمت شهردار ساری منصوب شد. حکم انتصاب شهردار جديد ساری از سوي وزير كشور امضاء شد
شمال نیوز: طی حکمی صادره از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جواد طالبی که با حکم استاندار مازندران مدتی سرپرست شهرداری بود به سمت شهردار ساری منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام دكتر علي اصغر زکوي گفت : در گذشته گستره فعاليت‌هاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر، منحصر در موضوعاتي خاص با روش‌هاي خاص بوده است كه اكنون با رويكرد جديد، حوزه‌هاي متعددي را شامل شده و اين يك پيشرفت بشمار مي‌آيد. حضور باشكوه و حداكثري مردم در انتخابات یكي از مصاديق معروف است
شمال نیوز : حجت الاسلام دكتر علي اصغر زکوي گفت : در گذشته گستره فعاليت‌هاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر، منحصر در موضوعاتي خاص با روش‌هاي خاص بوده است كه اكنون با رويكرد جديد، حوزه‌هاي متعددي را شامل شده و اين يك پيشرفت بشمار مي‌آيد.(ادامه)
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود . بايسته هاي تحقق شعار سال در مازندران و راهبرد مهم تصميم سازان و فعالان عرصه اقتصاد
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود .(ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
مصوبه جدید مجلس؛ اول امتحان بعدا استعلام!
در حالي‌که چند روزي از جنجال طرح و مصوبه‌هاي مربوط به تغييرات در قانون انتخابات رياست‌جمهوري توسط مجلس يازدهم نمي‌گذرد، اين‌بار طرحي از سوي مجلس درباره نامزدهاي شوراي اسلامي شهر مطرح شده است که مهر تاييد ديگري است بر کوچک کردن دايره انتخابات و نامزدهاي آن و البته حق انتخاب مردم.(ادامه)
اولين پيام حسن روحاني به دولت جديد آمريكا
رئیس جمهور گفت: تجربه سه ساله درسی باشد تا دولت آینده آمریکا در برابر قانون و مقررات تسلیم باشد و به همه تعدات خود برگردند و مردم ما پاداش صبر و ایستادگی خود را لمس کنند و ببینند.(ادامه)
شرايط جديد پيش فروش محصولات سايپا اعلام شد
گروه خودروسازی سایپا شرايط جديد پيش فروش محصولات خود را اعلام کرد.(ادامه)
 امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.» شهيد عبدالوهاب قاسمي پيرو ولايت و همراه بهشتي(يادداشت)
امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.»(ادامه)
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است .... الزامات راهبردی تحقق جهش تولید در استان مازندران
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است ....(ادامه)
شمال نیوز : دراين مجوز ورود به فعاليت جديد و موقعیت در نظام، بايد همان چهرههميشگی را بدون وابستگی جناحی وغرق شدگی در.... واکنش جالب سردار مازندرانی به ریاست قالیباف در مجلس یازدهم + عکس
شمال نیوز : دراين مجوز ورود به فعاليت جديد و موقعیت در نظام، بايد همان چهرههميشگی را بدون وابستگی جناحی وغرق شدگی در....(ادامه)
نتیجه دو نظرسنجی درباره رییس مجلس آینده
انتخابات هيات رييسه مجلس تا پايان هفته صورت خواهد گرفت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 192 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.